marți, 26 martie 2013

Iata de ce am ales SHOPPING-ului online FM GROUP :

1.Comoditatea. 
www.parfumfm.ro este un magazin deschis 24/24, fara parcari aglomerate, cozi interminabile, timp pierdut si cheltuieli auxiliare. Cumpar din patul meu cand vreau si exact ceea ce am nevoie si primesc a doua zi coletul acasa.

2.Preturi mai bune 
Cumpar fara adaos comercial si beneficiez de toate promotiile producatorului(reduceri intre 15-60% din pret la anumite modele; de fiecare data altele!).

3.Calitatea ridicata a produselor, peste nivelul oferit de magazinele conventionale.

4.Pot trimite cadouri 
Pot face o surpriza placuta unui prieten, unei rude cu ocazia zilei de nastere, de nume , aniversarea casatoriei etc.

5.Elimin cumparaturile emotionale, din impuls, pe care le faceam in magazinele conventionale. De cate ori nu ne-am trezit acasa cu bunuri de care nu avem neaparat nevoie sau poate nici nu ne-am fi dorit sa le luam (maruntisuri de la casa de marcat sau altele care ne-au facut cu ochiul pentru o clipa).

6.Nu sunt expusa niciunui mesaj publicitar, ci cumper exact ceea ce am nevoie.
Elimin situatiile tentante si baia de mesaje publicitare pentru a deveni un consumator cat mai rational! 

7.Evit aglomeratia generatoare de stres si sursa a multor cumparaturi pripite.

8.Diversitatea mare de produse pentru care primesc bani inapoi de la producator(produse de curatenie, cosmetice, make up, parfumuri). Cate companii de pe piata imi ofera o gama de produse atat de mare, de pe urma careia sa pot fi si comisionata?

9. Ma bucur de excelentul program Cash-Back oferit de producatorul FM GROUP pentru cumparaturile mele. Traim intr-o societate de consum, in care producatorul ma (Ras)PLATESTE ca ii cumpar marfa! Spune-mi, te rog, pe tine cine te (ras)plateste ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu